Oğlum bugün itibarıyla 7 aylık oldu ama geçen haftaki doktor kontrolümüzde biraz kilosu eksik çıktı (6 kilo ) Bu zamana kadar sadece anne sütü aldı son bir aydır da zaten ek gıdada tadımlar vs biraz yavaş ilerledik doktorum ek gıdaya ağırlık vermem gerektiğini arada mama da verebileceğimi söyledi Aptamil 6-9 ay aldık ama tabii ki de biberon tutmuyor emzik almıyor mamayı da biberondan içmek istemiyor sizler nasıl ilerlediniz ek gıda ile birlikte formül mama artı meme nasıl devam ediyorsunuz fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar teşekkür ediyorum 🙏🏼🌸