Arkadaşlar çok üzgünüm .40 yaşında bir anneyim.Bebeğim 13 aylık .bebeğimi artık emzirmem düşüncesiyle Gidip botoks ve dolgu yaptırdım ama çok üzgünüm .psikolojik olarak emzirmeyi bırakmaya hazır değilmişim .Bebeğim ağlıyor ben ağlıyorum.Botoks dolgu yaptırıp emziren var mı ?süte karışır mı bebeğe bişey olur mu bilen var mı