8 aylık sürekli memede uyumak isteyen bebeğim var. Yatakta uzanarak emmek istemiyor emzirme yastığında uyuyor sürekli uyanıyor sabah kadar kucağımda öyle sabah gelsin diye bekliyorum.sabaha kadar kırk kere kalkıyor kucağındda da olsa meme ağızından çıkmamalı.Emzikte kabul etmiyor. Uyku eğitimine karşıydım ancak bebeğim uykusuzluktan yemek yemiyor artık.Kendim uyku eğitimi vermeye çalıştım üstelik beraber yatarak,çok ağladı 1 saat ben de devam etmedim.o gün bütün gün mutsuzdu kendime çok kızdım ama bugün yine öğlen uykusu yaptırırken 2 saat boyunca yastıkta rahat olmayıp sürekli tam anlamıyla dalamadı yine en sonunda ağlayarak huzursuz kalktı. Uyku eğitimi alsam bir uzmandan başarılı olur muyuz çünkü çok inatçı bir çocuk şimdiye kadarda hiç ağlatmadık hep kucağımda uyudu, kolik ve gazlı bir bebekti zaten yakın zamana kadar, diş huzursuzluklarıda başladı.her ihtiyacını o ağlamadan karşıladık hemen. Ne yapacağım zamanla kendi kendine düzelir mi bu şekilde uyutmaya devam etsem? Bu şekilde çok zorlandım 8 ay boyunca hiç bi işimi yapadım, uyuyamadım, dışarıya çıkamadım dışarıdada uyumuyor çünkü ama zamanla böyle olup bebeği huzurla uyuyan var mı? Ya da uyku eğitimi alıp bebeği zor olsa bile başarılı olan var mı? Uyku eğitimi için kimş önerirsiniz?