sultano Bebeğimin uyuduğu oda 22-23 derece oluyor ama nem oranı %70-73 oluyor çok fazla. Petekler yanıyor o yüzden bu kadar yükseliyor nemi nasıl düşürebilirim ?
jap sultano petekler düşürür bi tık aslında nemi ama demekki eviniz rutubetli. Benim eski evimde öyleydi kışın nem%70lerdeydi. Camı açarak biraz düşüyodu. Nem alan alemi diyim cihaz mı diyim onlardan alabilirsin
sultano jap evet ben de gün içinde sürekli camı açıyorum odayı havalandırıyorum biraz düşüyor ama gece olduğu an yine yükseliyor. Eski ev olduğu için maalesef rutubet oluyor
maygirl sultano yukseltmez islak oldgu icn dengeleyeblir bi newi kesn cozum.deil ama havalandrrsaniz hemen etkineder tek cozumude havalandrmak
NariNariKiminYari sultano bizim diğer evde de nem oranı çok yüksek rutubet yapmasın diye kurutek aldık su haznesi hep doluyor maşallah 🫠
NariNariKiminYari sultano yaa baktım da ev tipi olandan hiçbir yerde bulamadım fiyatı yüksek olanlar sanayi tipi bizim evdeki küçük beyaz olan 🥲
Annemioldum Nem alma cihazı kesin çözüm evin rutubet sorunu da çözüldü. Litre litre su döküyoruz. Bebek için aldık ama bizim yaşam kalitemiz de arttı iyi ki almışız