Kızlar 15 aylık oğlumun pipisi ve poposunun arasında kalan kısım pişik olmuştu sabah. Normalde de bezini sık sık değiştiririm. Sleepy kullanıyorum doğduğundan beri o yüzden bezden yana bi tereddüt yok aklımda. Her bez değişiminde de bepanthol pişik önleyici kremini de kullanıyorum az az. Kaka yaptığında hep yıkarım, dışarısı hariç tabi. Sabah akşam da düzenli yıkama yaparım kaka olmasa bile çiş kalıntısı olmasın rahat olsun diye. Şuana kadar hiç pişik olmadı, neden olduğunu anlayamıyorum. Sudocrem de var elimde ara sıra hafif kızarıklık görsem azıcık sürerim hemen alır kızarıklığını ama sabahtan beri her bez değişiminde sürdüm geçmedi. En son ılık suyla yıkadım belden aşağısını yine sürdüm kremi ama sürerken oraya dokunduğum için ağladı hep. Muhtemelen orası acıyordu içim gitti ya. Kabarcıklı bir pişik değil böyle lale gibi kızarıklık var ve görüntüden hassaslaştığı belli. Ne önerirsiniz? Pişik olan bölgeye daha farklı nasıl bir uygulama yapabilirim. Bir an önce geçsin istiyorum.