aek05 Merhaba kızlar Hakkari de yaşıyorum ve kışı çok sert bebeğime astronot mont alıcam en sıcak tutan markaları öğrenebilir miyim?
azicikgobekatalim aek05 boykot yapan biri olarak Hm boykot 🤷🏽♀️ impidimpi ve chiguitos’un astronot montları var bende. İkisi de sıcacık tutar 🙌🏼
gamzefnan aek05 Van da yaşıyorum Decathlon kayak tulumlarina bakabilirsin.Ben çok memnunum.Kar botu ile birlikte aldım.Kızım asla üşümedi
Leylalyl aek05 lcw güzel oluyor. Ben kızıma kullandım doğduğundan beri. Biraz büyük alırsanız içini de kalın giydirme şansınız olur. Ama ben astronot tulum kullandım.