Merhabalar haftaiçinde bu konuyla alakalı hastaneye gittim nörolojik muayene yapıldı çocuk doktoru tarafından bi sıkıntı çıkmadı zaten önemli olan kriter desteksiz oturabilmekmiş bunu yapmak bebekler için daha zor bi aşamaymış verilen nesneleri eliyle alıp oynayabiliyor ve başını dik tutabiliyor gerisi bebeğin keyfine kalmış dedi doktor görüşleriniz için teşekkür ederim tek tek 💙