eslem2 yaklaşık 10 alışverişim oldu. Hepsinden memnun kaldım. Vergi yükseldikten sonra talep azalınca daha çabuk gelmeye başladı kargolar. Ben genelde burada pahalı bulduğum şeyleri ucuza getiriyorum. Mesela burada 2 bin liraya satılan harika bir musluk başlığı aldım, dekoratif ışıklar aldım hem iç mekan hem dış mekan, güçlü fener, hoparlör, kulaklık falan da aldım.