askbebegimmbenim Ya şu marketlerde satılan Antep fıstığı kaju oluyor ya onun jelatiniyle oynarken sivri yerini gözüne soktu yanlisikla. Gözü kanlandi acamadi bı sure sulaniyor sürekli kıpkırmızı oldu gözü bişey olur mu arkadaşlar çok endişelendim ağlayacak duruma geldim. Görme kaybı falan olusur mu Allah korusun. 😫
askbebegimmbenim askbebegimmbenim bunun köşesi geldi sivri yeri gozbebegine saniyelik kafayı yiyeceğim ya
Xname askbebegimmbenim doktora götürme bizi tavsiye ederim Gözünü çizmiş olabilir damla verirler en azından Görme kaybı olmamıştır bende ama tahriş olmuş belli
askbebegimmbenim Xname hafta sonu götüremem pazartesiye beklemem lazım inşallah kizariklik geçti ama görmede bı sıkıntı oluşmuş mudur diye iicim içimi yiyor inan ki .
Xname askbebegimmbenim acilde muamele edebilir belki acil çocuk doktoru bence geçe bırakma göz bu telafisi kolan birşey değil kırık çıkık değil yani