Zack48 sudess ben de yaşamıştım 4. Ayda ama benimki uyku halinde emiyordu ilk uyandihi anlar falan bol bol emzirdim, yatarak emzirdim bazen kucakta gezerek emzirdim ilgisini çeksin ben de kalsın diye kolay falan taktım sonra kendiliğinden geçti.
Zack48 sudess o aralarda sağa bilirsin ben çok video izlemiştim Dr Osman gönülalin falan 4. Ayda artık daha güçlü emdikleri için daha kısa sürede daha çok emiyor ve biz tok olduğu halde emmeye zorluyor da olabilirmişiz, umarım çözülür sizinkide