sevcanozdemir 10 aylık oğlumun burnu akıyor 3 4 saattir akmaya başladı siz bu tür durumda ne yapıyorsunuz ilk kez burnu akıyor ne yapacağım bilemedim. Nem cihazını açtım bunun aspiratörle temizliyorum. Başka ne yapabilirim ne verebilirim ?
gamzefnan sevcanozdemir 10 aylikken kızımın burnu aktığını zaman İnem makinesini açıyordum.gunde 4 kez 2cc serum fizyolojik ile burun temizligi yapıyordum.4 kez 2 CC nebulazator ile serum fizyolojik veriyordum.Toparliyordu.Suan 2 yaşında aynı durumdayız aynı şeyleri 4 CC olarak yapıyorum.C vitamini iceren meyveler veriyorum.Kemik suyuna tarhana suyu.Toparliyor şükür.
neslihanada Burun akması iyidir canım korkma bol bol temizle buhar ver geçiyor çorba yap vitaminli içsin
sevcanozdemir gamzefnan bende serum fizyolojik yaptım nebül cihazımız yok ama almalıyım sanırım faydası oluyor bayağı değil mi ? Ben de et sulu bol soğan sarımsaklı şehriye çorbası yaptım