Benim bebeğim de 2860 gram doğmuştu, 28 gün sonra 3350 gramdı, ben bebeğime kendi sütümü sağıp biberon ile veriyordum. 36 haftalık doğmuştu, tam kavrayamıyordu ya da benim işime de gelmişti sanırım. Uyuyordm, eşim biberon ile veriyordu. Aylık kontrolde doktor bebeğimin az aldığını , bur bir ay daha deneyelim olmazsa takviye yaparız dedi. Ben o günden sonra gak meme guk meme yaptım. Sürekli emzirdim bebeğimi. Süt içinde su, bestlak damla , et, bakliyat hepsinden dengeli yedim. Burada önemli olan bebeğinin aktif emdiğinden emin olmak. Ben danışmanlık alacaktım eşim kabul etmedi, hasteneye gittik, gebelik okulu vardı, oradaki hemşireler ilgilendiler, sağolsnlar…