Rsenaselim 3 4 ve 5 numarasını kullandım hiç bi sıkıntı yaşamadım. Molfix zaten doğduğundan beri kullanıyorum. 1 ve 2 numarası kalın gelebilir molfix ama bu iyi bişey bebeklerin bacaklarının arası birleşmemesi için. Duymuşsunuzdur bazen çift bez takarlar yeni doğmuş bebeğe kalça çıkıklığı olmasın diye. İşte molfix bu yuzden iyi bence