Busraaelaa Kızlar merhaba 23 aylık kızıma uyku tulumu aldım 1.6 tog normalde 18-20 derecede yazıyor ama bizim gece oda 20,5 falan oluyor bazen daha düşük bazen 21 falan oluyor e üstğnü örttürmüyor normal kıyafetle yatırınca üşüyor bence uyku tulumunu giydirsem 20 derece de bi sorun olur mu ki yani sıcak gelir mi
blackvwhite Busraaelaa hayır gelmez bence bizim evde şuan kalorifer yanmıyor 24 derece ama ben üşüyorum ve uzun pijama giyiyorum bebeğime de 1 tog uyku tulumu giydirdim derler ki 24 derece de normal tulumla yatsın ben üşüyorum çocuğa nasıl incecik bir şey giydireyim huzursuz değil vücut sıcaklığı da normal benimkinin o yüzden size 1.6 anca gelecektir zaten göğsünü sırtını kontrol edersiniz soğuk olursa bir de zıbın giydirirsiniz
gamzefnan Busraaelaa ya ben kızıma 1 tog 22 derece de zıbın ile giydiriyorum.Gece buz oluyor üşüyor diye 2 tog çıplak giydiriyorum gene buz.Kizim zaten çok terleyen bir çocuk bende çözemedim ne yapacağım.
Busraaelaa blackvwhite aynen öyle bende üşüyorum mesela çocugu daböyke düşünmek lazm ki ben üstümü örtüyorum o örtmüyor tabi ki üşüyordur zaten sırtına göğsüne elliyorum gece soğuk en iyisi uyku tulumuyla yatırmak
Beyzaveduru Hayır gelmez. Tamamen çocuğa bağlı o sıcaklıkla ben kızıma 2,5 tog giydiriyorum. Mevsim geçişlerinde 1 veya 1,6 tog. Deneyin gece göğsüne sırtına bakın soğuk veya terli değilse kullanırsınız. Herkesin ısıyı Tolere etmesi farklı
Busraaelaa Beyzaveduru evet haklısınız gece yatarken kalın kıyafet giydiriyorum ama sırtına dokununca gece buz gibi oluyor üstünü örtmediği için bencede 1,6 iyi gelir bu gece giydirip bi denemek istiyorum teşekkür ederim bu arada siz 2 bucuk giydiriyorsanız bence normal 1,6