saricivcivalp Erd_Zynp65 ya ablam yapmıştı var gözüktü ama kan testinden negatifti bende o yüzden çok emin olmadım bide hiç bir belirti yaşamadığım için emin değildim
Erd_Zynp65 saricivcivalp ben de iki gün gecikmeyle çıktı testte doktora gittiğimde direk dediki biz bu testlere %99 güveniyoruz zaten kaninda çıkar dedi aynen çıktı mide bulantısı falanda olmadı yani belirti vs.
saricivcivalp Adababy teşekkür ederim canım cevapladıgın için demek ki her hamilelikte aynı hisler olmuyormuş 🤭
okyanusum_ saricivcivalp ay bende doğum kontrol hapı kullanıyorum 2 aydır regl olmuyorum ama emziriyorum. Bebeğim 8 aylık. 40 ım çıktığından beri hap kullanıyorum adet düzensizliği yaptı bende. Acaba hamile olabilir miyim 😪
okyanusum_ saricivcivalp hayır hiç böyle olmadı hatta geçen aylarda ayda iki defa 2 gün regl oluyordum. İlk defa böyle oldu leke geldi sadece
saricivcivalp okyanusum_ test yapın dicem ama benim yanılttı beni bugün kanamam geldi ya hiç yoktu yada kimyasal geçirdim emin değilim canım en güvenilir kan testi galiba