Bebeğim ne gece ne gündüz hiç doğru dürüst uyumuyor kızlar 😫 eskiden çok iyidi 4.ay atağından sonra bozuldu uykuları.sonra bi ara düzelir gibi oldu şimdi son 4 5 gündür yine aynı hatta daha beter.ne yaptıysam kesintisiz uyutamadım.burnu tıkanıyor açıyorum altı temiz karnı tok ama yok yani uyusa maxx 1 1,5 saat napıcam duşa sokuyorum o da fayda etmiyor. Eşim gece çalışıyor çok yoruluyorum kayınvalideme veriyorum o da sağolsun 3 4 saat bakıyor veriyor o da hıncoluyor 2 kadın baş edemiyoruz yani sebebi nedir anlamıyorum 😩🥺