Arkadaşlar çok saçma bulacaksınız belki de bilemiyorum, oğlum ben seslenince bakmıyor. Şebek oluyorum karşısında yok tebessüm bile etmiyor.Önceden eymen dediğim an bakardı. Babasına bakıyor diğer seslere bakıyor ben kendimi yırtıyorum dönmüyor. Yokmuşum gibi davranıyor. Dün kv kp geldi hep onlarda durdu, sabah benle uyanırdı güne ben uyurken almışlar koynumdan sabah birlikte uyanamadık. Bu çocuk küstü mü acaba bana deli olucam görseniz sanki trip atıyor dişsiz manyak:( 6 aylık bu arada