alchn bebegim tam 2 aylık oldu sezryan oldum korse şimdi. taksam fayda olur mu ki baya göbeğim kaldi ya
Sevdaysl alchn ben 4 ay sonra başladım faydasi oldu ama duzeni bozdum yaz aylarina denk geldigi icin cikardim duzenli takmadim biraz kaldi göbek. Duzenli kullanimda inanilmaz faydasi var
Ikrazumra19 alchn onu bilmiyprum ben ama bende sezeryandan sonra dogum korsesi almistim bende ise yaradi