Ben lohusalık bittikten bir hafta sonra taktırdım adet kanamam biraz yoğun oluyor adetli olmanıza gerekmiyor taktırınca. 6,5 ay falan oldu taktıralı düzensizlik falan yapmadı. Tabi hiçbir yöntem %100 değil tüp bağlatan bile hamile kalıyorsa o ihtimal her zaman var bunu kabullendim. 2-3 gün gecikerek oluyorum her ay ve stres yapıyorum yine de 😄 anemi olmamalısınız, rahim ağzında yara enfeksiyon olmamalı takılması için.