Cigdem61 yaptım canım adıma hiç bir şey çıkmadı ama ziirat hesabım var kullanıyorum norml banka hesabı oo neden gözükmedi kredi kartı vs yok ama adıma hiç çıkarmadım başımdan dolandirilma geçti ondan sorgulattim halkbank heanimi kapatiim e devlette de halkbank ziraat kartım olduğunu gösteriyor ama öbür türlü bsiey çıkması bu banklar birliginde