Kızlar üç buçuk aylık yeni doğan bebeğim var afetimden dört gün geçti kaç tane test yaptım bazısı negatif bazısı da silik baya silik pozitif bu pozitif olanlarda bir kaç saat sonra çıkıyor ne yapacağımı ve inanın nasıl bakacağım oda bilmiyorum tekim bana bişeyler anlatında kendimi iyi hissetmiyorum ben korunmadım eşim korunuyor diye o da becerememiş