nebahat3 merhaba arkadaşlar emzirirken sütüm hemen gelmiyor emmeye başladıktan 3-4 dakika sonra geliyor normal mi yaşayan varmı
vivivi nebahat3 benimde böyle 3 aylık oldu bebeğim çok sinirleniyo krize giriyor bazen sütüm var çok şükğr ama sonradan geliyor