Sherine Dün 40 imiz cıktı ama belim ve kasiklarim hala ağrıyor, kanama vs kalmadı bitti ama ağrılar bir türlü geçmiyor, başına gelen var mı ne zaman geçer bu ağrılar:( Emzirmekten dolayı mı acaba , kucağımda yastiga yatırıp eğilerek emziriyorum 🤔
Svdmm Sherine bel agrın emzirme seklinle , kasık agrilarin ise direkt emzirmeyle alakali 😂 emzirdikce rahim daha da toparliyormus iyi birsey yani.
Ikrazumra19 Sherine bence normal biraz zaman lazkm cunku o kadar kemik yer degisiriyor sanci çekiyorsun vitaminlerin gidiyor kanaman oluuor falan yani zaman lazim hemen eski gucune donemiyor insan
Sherine Ikrazumra19 Ben normal dogum olunca herşey hemen normale dönecek sanmışım demekki 🤭 dogru haklısın..