Yüzünde herhangi bir kuruluk dışarı atma gibi bi durum var mı bebeğiniz de ? Benim oğlumda 3 aylıkken sürekli yapıyordu yüzü soyulur gibi olmaya başladı kaşıntıdan yapıyordu yani sonra doktora götürdüğümüz de süt alerjisinin olduğunu öğrendik yüzünü nemlendirin biraz devam ederse bence bir doktora görünün