mondecaidensecmeler Kızlar iyi akşamlar 🌙 doğumdan sonrası için hastanede terlik olarak crop mu peluş mu onerirsiniz? Ben crocs düşünüyorum ama annem peluş al ayağını isitsin diyor
betul97_ mondecaidensecmeler Crocs terlik aldım normalde dışarıda da giyiyorum çok rahat peluşu her zaman giyemezsin ki
Ballilokmam11 mondecaidensecmeler pelus çok hijyenik gelmiyor bana crocs daha mantıklı bence ki ben de crocs aldim kullandım
betul97_ mondecaidensecmeler Peluş hiç sevmiyorum ben ayaklarımı terletiyor çorap iyi çok üşürsen peluş çorap alırsın😅😅
mondecaidensecmeler Ballilokmam11 ya ben crocu içi geniş diye de istedim tak gevir ayagima rahat olur diye düşündüm
Nrkzy mondecaidensecmeler crocs al peluş pislenir hastaneden sonra yıkar kullanırsın yine. Çorap al içine giyersin
Unicorn67 mondecaidensecmeler peluş almıştım hiç giyemedim hastane zaten sıcak oluyor hastanenin terligiyle dolaştım 🤣 birde takım yaptırmıştım tokası terliği v.s Croc daha iyi sonra pişman oldum