atarepla 2 aylık bebeğim benim haricimde herkese daha çok gülüyor. Bana gün içinde bazen hiç gülmediği oluyor ama babasına veya gelen misafirlere heyecanlanıyor çok gülüyor. Neden böyle sizce :(
lidokain atarepla daha iki aylık bir bebeğin cok ayrım yaptığını düşünmüyorum tabiki anne babasını bilir ama farklı insanlar görunce hissedince sevinir normal farklı geliyor çünkü
gzplt Benimki de aynı canım bol bol öp kokla bana sırıtıyor babasına kahkaha atıyor ne yapalım evlat evlattır 😁😁