Prensesannesi___ evet canim sabah veriyorum ac karnına. Öğleye digru da d vitamini veriyorum.
6700 se 7 damla verebilirsin bence ama bence tabi , bir eczacıya danissan daha iyi olur aklında soru kalmasın.
Ben o kilodayekn bebegim 7 damla veriyordum. 300 gr var sonuçta diye.
Şimdi bestiron kullanıyorum, bide alerji yaptı