Prenses2525 niye söylenmesin? eşler artık birinci/öncelikli ailesi oluyor birbirinin. bir şey olduğunda hep tek başınıza siz mi ya da bir kadın mı üzülecek? evlenirken her şeyi paylaşmak üzere söz vermiyor muyuz? kv çok fazla etkisinde kalıyorsunuz bence, bu söylediğinizden onu anladım, eşiniz ile ne konuşacağınıza kadar karışmış baksanıza. içten pazarlıklı olmak olarak görün ya da görmeyin ama kendinizi ezdimeye devam ederseniz ömür boyu o hastalık senin bu hastalık benim çekersiniz, ki çok fazla kilo verdim de demişsiniz. böyle insanlar yüzünden sağlığınızdan olmaya değer mi?