İkizlerim var 2 buçuk yaşında erkek birbirlerini çok seviyorlar sarılıyorlür tamam iyi hoş ama kavga da çok etmeye başladılar bu ara bide düzenimiz bozuldu eşim Suriye de biz kayınvalidem kendi annemgil arasında gel git yapıyoruz bi orda kalıyoruz bi burda ve canım çıkıyor artık ikisini otutturamıyorum düzgün oyun kurdutturamıyorum kayınvalidem girdi vur oğlum pat oğlum diye diye alıştırdılar şimdi iki çocuğumu da düşman ettiler birbirlerine ne yapacağımı şaşırdım ve çok bağırmaya başladım ister istemez kavgalarını önlemek için siz ne yapıyorsunuz bi akıl verin lütfen ben artık çok üzülüyorum ve önlem alamıyorum ne yapmam gerek onu da bilmiyorum sakinleştiremiyorum da her kafadan bi ses gerçekten çok yoruldum