larisa13
Bence dyson başka markalarla bir tutmayın derim, eski modelleri bile çekiyor , bende v15 var ben çok memnunum ama üst komşumda v8 var o bende önce aldı getirdi evleri çektirdi flan ben çok beğendim ben v12 düşünüyordum ama eşim sürpriz ile v15 almış . Kesinlikle dyson olmalı ya elimin altında süper