Selam kızlar ben bu ay ovülasyon testini kullandım. 3 ve 4 ekimde testim pozitifti o günleri ve sonraki 2 günü değerlendirdim. Normalde salı günü regl günümdü ama olmadım bugün 4 gün gecikti test yaptım negatif çıktı hamilelik varsa testte ne zaman çıkar ?