Ejderhahavva [silindi] gazimustafa kemalpaşa mah. Oturuyorum heryere yakın :) gem komşu oluruz jandarma lojmanlarindayim😂😂
Ejderhahavva [silindi] ha bu arada eşiniz memursa 3.kat boş başvuru yapabilir sivillere de açılmış lojman
Ejderhahavva [silindi] valla sadece sivil memurlara açık işte memur olsaydı iyi olurdu ısınma acısından falan çok iyi inşallah gönlünüze göre bi ev bulursunuz