Merhaba anneler dün akşam oğlumun üzerini değiştirirken ayağındaki renk değişimini fark ettim çoraptan ya da pijamasının lastiğinden olduğunu düşündüm ama tek bir ayakta var diğer ayakta yok ve ayağın üst bölgesinde de yok komple ayağını sarmamış sadece iç yan ve arka bu saate kadar oldu bekledim hala geçmedi şişlik, ödem, kızarma, ağrı hiç bişey yok sadece böyle bir renk geçişi var çok sıkıntı yaşıyorum kendi kendime var mıdır bilginiz?
![https://mutluresim.com/images/2024/10/19/1eiQwj.jpeg]
İlk defa fotoğraf atıyorum inşallah başarabilmişimdir