E-m-i-r Kızlar oğlum 2 yaşında hangi takviyeleri kullanmalıyım sizce balık yağı gibi mesela sizler neler kullanıyorsunuz
SeverusSnape E-m-i-r doktora danışarak ilerlemek her zaman daha doğru olur. Öncelikle kan sayımı gerekebilir. Ne eksik, ne gerek ona bakılır. Takviyenin fazlası da zarar.
soc mertinannesi__ merhaba bizede balık yağı kullanmamızi söyledi doktor siz hangi markayı kullanıyorsunuz ?
SeverusSnape soc merhaba, biz easy fish oil kullanıyoruz. Portakallı olanını. Jel formda, kızım jelibon niyetine yiyor, midesini de bulandırmıyor.