arven2024 Kızlar bebeğim 9 aylık broşları dolmuş doktor ventolib hava verdi günde 3 kere şaşenin yarısını yapacaksın dedi ama internette yarısından fizyolojik su konacak diyo doktor bana öyle bişi demedi napicam siz nasıl yapıyorsunuz
aselikra4 arven2024 benimde kızkım 7 buçuk aylık bronşit oldu 3 gündür hava weriyorum 2 çeşit. Her koyduğum ilaçta 1 ml ilaç 2 ml serum suyu koyuyorum doktorum öyle söyledi.brncesizde doktorunuza bi sorun
Bubenimoykum arven2024 bizde aynı durumdayız bende direkt ventolin verdim bu çok sakıncalıymış zaten yan etkisi kalpte hızlı atma var direk ilacı verdiğimizde daha çok oluyor o yüzden serumla birlikte kullanılıyor. Ayrıca serumu tek başına da kullanabilirsiniz nemlendirmek için
arven2024 Hepinize çok teşekkür ederim cevap yazdığınız için doktoruna ulaştım evet koyabilirsin ded sağolun kızlar
defnegynk arven2024 içine serum fizyolojik de koyman gerekiyor. Bebeğinin ayına göre ml belirlemişlerdir. 6 aylıkken kullandım. 1,2 ventolin 2 ml de serum ile hazırlamıştım.
bestber defnegynk bebegim 3 aylık bana da aynı sekilde doktorum söyledi bende öyle kullandım 1 hafta boyunca
defnegynk bestber ilk gün 2 saatte bir. 2. Gün 3 saatte . 3. Gün 4 saatte, 4.gün 6 saate 5. Gün Bi sabah bi akşam kullanmıştık.