bebeggg ZeydsMom hamile kaldığın yaşla ayı hesaplayinca tek rakam çıkarsa kız çift çıkarsa erkek oluyor oyle değil mi? Yoksa başka birşey mi? Ben 21 yaşında hamile kaldım nisan ayında. Bana tek rakam çıkıyor ama oğlum oldu.
ZeydsMom Senossss o pipi olmayadabilir. Benim bebegimde mesela oyle yukariydi . Ama kuzenimdede oyle bi cikinti vardi boyle duz. O hep erkek dedi ama onun kizi oldu benim oglum
Senossss ZeydsMom bu tarihe göre doğru çıkıyor mu ya. Kızım olsun o kadar çok istiyorum ki bir oğlum var🥹
ZeydsMom Senossss valla momdsds denedik cogunluk dogru cikti. Yalnis cikanlarn cogu ya hamile kaldigi ayda yalnis bildi yada kendi yasini tamamlanmamis yasini soyledi . Benim ilk benegimde dogruydu buna bakalim dogru mu cikacak
ZeydsMom bebeggg a yok canim o degil bi doktorumuz var benim ulkemde onun sitesinden hesaplama yapiliyor oyle baktim
Senossss ZeydsMom ay sağlıkla kız olsun inşallah erkek olacak diye kendimi çok odakladım bakalım görseller öyle duruyor hep
bebeggg ZeydsMom bana da bakarmisiniz? Bende de hep kız cikiyordu ama oğlum oldu. 21 yaş gebe kalma ayı nisan. Bi de rica etsem 17 yaş gebe kalma ayı eylule bakarmisiniz?
ZeydsMom Kvrckanne cin takvimi diyorlar ama cin takviminde bende mesela kiz cikiyordu onceki hamileliyimde. Hep rus cin kiz dedi ama orda erkek cikti. Yasi yaziyorsun bide ayi hesapla tusluyorum erkek kiz oldugu yaziyor direk.
ZeydsMom SevimliHayaletCasper canim dogmamismiki dogsa bile cinsiyeti belli olur ama . 🙄 Kiz cikiyor. 29 tamamsa. 28 se erkek