Uyandıktan sonra hafif açlığında önce ek gıda teklif edin. Tadım olduğu için yer/yemez pek belli olmuyor açıkçası ama bir önceki yorumda belirtilen sofraya beraber oturma fikrine katılıyorum. Gündüzleri yalnızsanız sizde ek gıda anında bir şeyler atıştırır/yerseniz alışması ve öğrenmesi genellikle daha hızlı oluyor. Doyum noktasına gelmeyeceği için ardından yine emzirmelisiniz. Ancak ek gıda konusunda dikkat edebileceğiniz bir önerim olacak, özellikle gaz yapabilecek yiyeceklerde akşam tadım yaptırmayın, hatta genel olarak tadımları öğlen saatlerinde yaptırmanızı öneririm. Her bebek farklı reaksiyon veriyor kimisinin bağırsakları/midesi çabuk alışabilirken kimisi hızlı sindiremiyor. Akşam saatlerinde yapılan tadım ya da yemekten hemen sonra uyutmak bebekleri genellikle rahatsız ediyor, tıpkı bizler gibi