elizberen12 Herkese merhaba bebeğim şu an 5 haftalık ve iştahsız meme+mama ilerliyorduk şu an her ikisini de kabul etmiyor , 2 haftayı geçen bir ishal durumu oldu ama düzeldi sonra da bu iştahsızlık başladı böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
dilara_0 elizberen12 dış dünyaya alışmaya çalışıyordur. Siz 2 saat değil de 2.5 saat hiçbir şey vermeyin bakalım öncelikle göğsünüzü deneyin 2.5 sat sonrasinda belki de ağır da geliyor olabilir ikisi
elizberen12 Sütüm çok fazla değil o yüzden mama takviyesi veriyorduk ama ikisini birden almıyor bazen 4 saati aşkın yemediği oluyor