Merhaba bir bebeğim var forumu o yüzden kullanıyorum ama 2. Gebeliğimde 12 haftada ense kalınlığı 3,5 üstü ölçüldü fetal dna yaptırdım temiz, doktor illa amniyosentez istedi ön sonucumu aldım temiz 2. Sonucumu bekliyorum. Sonra fetal eko ve detaylı ultrason olacak bunları yaşayıp şuan bebeği kucağında olan anneler var mı çok üzgünüm haftalardır 😞