Birileriyle konuşmaya dertleşmeye ihtiyacım var yoksa cidden kafayı yicem çevremde ki herkes sakin ol diyor ama ben düşünmeden korkmadan yapamıyorum evet korkuyorum kendim için değil ama kızım için korkuyorum sokakta tek başıma yürümekten evimin önünde ki markete tek gitmekten korkuyorum eskiden korkmadan dışarı parka çıkarken son olaylardan sonra balkona çıkıp yan komşumla konuşmaya bile korkar oldum ben bir anneyim çantam da oyuncak mama olması gerekirken çantam da biber gazı ve çakı taşıyorum meğerse ne zormuş anne,kadın,çocuk olmak 😔 dün şahit olduğum bir olayı anlatmak istiyorum annemle yaşıyorum ve annem çalışıyor bu yüzden markete falan hep çocuğumla gidiyorum dün akşam markete gittik yan komşumun oğluyla selamlaştık çocuk daha 15 yaşında sonra marketten çıktım eve girdim girdikten 5 dakika sonra bağırma seslerini duydum balkona çıktım 14-15 yaşında ki çocuk ve elinde bıçak sağa sola savuruyor yan komşumun oğlunu bıcaklamış konuda şuymuş çocukların babası kavga etmiş o bicakla gezen çocuk da babasının intikamını almak istemiş ve bu çocuğu eve girerken yakalıyor ve olan oluyor 5 dakika önce selam verdiğim çocuk bıçaklandı ya o çocukla birlikte çıksaydım marketten ya da 5 dakika geç çıksaydım ne olucaktı Allah korusun kucağım da kızım 😔 daha 14 yaşında ki çocuğun elinde bıçağın ne işi var kitap taşımaları gerekirken bıçak taşımak ne artık ilerisi için korkmaya başladım devir şuan bu denli kötü ve pisse çocuklarımızın zamanın da neler olur 😔 bazen aklıma saçma sapan seyler geliyor ya bana bir şey olursa o zaman kızımı kim korayacak kim onu düşünecek kim onun için korkucak kim onun her şeyinde yanında olucak bu tarz düşüncelerden kendimi alamıyorum bunun için ne yapmam lazım bilmiyorum 🤷♀️ tek ben mi böyleyim yoksa abartıyormuyum bilmiyorum ama artık korkuyorum bir anne olarak çocuğum için çocuğumun geleceği için korkuyorum 😔😔 dediğim gibi dertleşmek istedim yoksa düşündükçe çok kötü oluyorum kafayı yemek üzereyim aklım ne ikbal olayı ne narin ne de çocuk ölümleri çıkmıyor aklıma geldikçe de endişeleniyorum Rabbim bizleri evlatlarımızı korusun 🙏🏻😔😔