Hasekihurremsultan1 Kızlar merhabaa suluğun kapağını kaybettim, yenisine de bir kapak için o kadar para vermek istemiyorum. Sadece kapağı satmak isteyen ya da suluğu satan var mı bu arada rengi pembe olması lazım
MoonCrystal Hasekihurremsultan1 bence hijyen ürününde ikinci el düşünmeyin naçizane fikrim yenisini almak daha iyi olur😄
incilim Ben konudan bağımsız bişey soracağım yeni aldım bu suluğu 11 aylık ikizlerim ama içemiyorlar pipetle yanlış bişey mi yapıyorum acaba öğretmem mi lazım
beybiliko incilim hemen öğrenemeyebilirler biraz deneme yapmak lazım, siz normal bir pipet alıp bardaktan nasıl çekeceklerini gösterin tam karşılarında durup, hemen kavrarlar, çektikçe su geldiğini fark etmeleri lazım
Hasekihurremsultan1 incilim kızım 1-2 günde öğrendi karşısında pipetle bir şeyler içtim ona da başka pipetle içirmeye çalıştım o şekilde öğrendi. İkizleriniz de öğrenir merak etmeyin
miniklerinannesii00 incilim 10 aylık bebeklerime öğrettim şu şekilde ; cam pipet alın bardağın içinde suyu doldurun pipeti de içinde koyun ve parmağınızı pipetin ucunu kapatın pipetin içinde su kalmış oluyor o şekilde tutup bebeklerinize pipeti verin ağzına parmağınızı yavaş yavaş kaldırın su ağzına gittikçe pipetle çekmeyi öğreniyorlar birkaç içinde alışmış oluyorlar
Hasekihurremsultan1 MoonCrystal doğru söylüyorsunuz ama kapak olduğu için çok da sorun olmaz diye düşündüm açıkçası 🤔
miniklerinannesii00 incilim normal pipet aldım ezdi hep cam pipeti ezemediği için öğrendi. İnternette de bakabilirsiniz pipetle su içmeyi öğretmek diye hemen çıkıyor🌸
clementine_- incilim ya bende yok ama bi yerde denk gelmiştim yanlış hatırlamıyorsan içindeki top gibi şeyin içinde jelatin mi bişi varmış onu çıkarmak gerekiyormuş sanırım biri daha aynı şeyi sormuştu tam emin değilim ama heralde bu suluktu