EsrraZ oğlum 34 aylık, şimdiye kadar hiç süt icmedi ama ek gıdaya başladığından beri her gün yoğurt yer ev yoğurdu tabi ki kendi yaptığım, kemik gelişimi bence gayet iyi boyu da akranlarına göre gayet uzun. Sütün hiç bir eksikliğini görmedim. Kesinlikle ağzına sürmem demiyorum ama artık okul çağında falan içer herhalde kendi özgür hür iradesi ile çünkü şu an al bu süt iç desem de içmez yani.