Merve1531 Kızlar kızım 27 sinde 1 yaşına giriyor nasipse 1 yaş ve sonrası için balık yağı sizce gerekli mi doktor kontrolumuze biraz daha var danışmak istedim faydası oluyor mu ? Kg alımı gelişim etkiliyor mu ?
ezgikrby Merve1531 bizim doktorumuz bize önermemişti erken demişti onun yerine haftada 2 kez balık teklif edebilirsiniz demişti yemeklerinde
hndathn Merve1531 kızımın doktoru 3yas öncesı önermedı kullanmadık 3 yaş sonrasında haftada 2 gun başlık yediği ıcın gun aşırı vermemı balık yedireceğim günler hıc vermemı söyledi geçen seneden berı aynı sekılde vermeye devam ediyorum kızıma