Doktora götürdünüz mü canım. 2 aylık bebek olduğu için çok küçük genelde ilaç vermiyorlar siz bol bol emzirin benimde bebeğim çok oluyordu bol emzirdikçe geçiyor ama her bebek farklı genede bi doktor görsün sizinkide geçer inşallah ve burun temizliği yapın muhakkak buhar verin nefes alış verişi rahatlasın öylelikle geçecektir zamanla geçmiş olsun bebişinize🥰