defneoz27 Kızlar 4 ay oldu doğum yapalı geçen ay regl oldum ama bu ay olmadım böyle düzensiz olmak normal mi tekrar bir gebelik istemiyorum şuan normal olarak böyle olunca bir tedirgin oldum
defneoz27 Seydag11 ben çok korkmuştum acaba hamile miyim diye testte yapmadım inanın korkudan bebeğiniz küçükse ve istemiyorsanız ikinci çocuğu inşallah biran önce olursunuz içiniz rahatlar 😅
Seydag11 defneoz27 bebegim 5.5 aylik. Bitanede 3.5 yasinda oglum var. Üçüncü yu kalbim kaldırmaz 🤣 13 gun gectiginde test yaptm negatifti poztife donmemistir diye dusunuyorm🤣