Sezeryan sonrası enfeksiyon kaptığım için 305 crpyle hastaneye yattım tedavi başladıktan sonra değerim 10a düşmüştü, 5 altına düşmeden taburcu etmek istemediler imza atıp çıkmıştım.Benim bildiğim 5ten sonrası sıkıntı.Küçücük bedende 10 olması çok yüksek boşuna küvezde kalmamış içiniz ferah olsun💐