Yagizalpim gazı olabilir. Gaz damlası kullanıyor musunuz yada gazını rahat çıkarıyor mu? Normalde 10 günlğk bebek ağlar ever ama anne memesinde sakinleşir genelde. Memeyi d almıyorsa ya bi yeri ağrıyordur yada gazı vardır. Kakasını yapıyor mu onuda takip edin kakasını yapamadığından da ağlıyor olabilir