Kızlar yaşına girince 2 odasını ayırdım o süreçte biraz zor oldu dedim alıştı ama araya hastalık girdi başa sardı sürekli uyanıyor beni yanında istiyor onu geçtim gündüz uykusu o kadar azaldı ki 20.dk da uyanıyor maksimum 50 dk zor uyuyor önceden 2 aaat uyurdu şimdi yok ya düzelir mi iki ay oldu hala aynı acaba gündüz uykusunu mu bırakmak istiyor ama uyumadan da dayanmaz bilmiyorum tecrübeli annelerden bir tavsiye bekliyorum 🥲