m1sc 3 aylık Bebeğim altını açarken hep ağlıyor ve durmuyor çok hareketlı :( uykudan uyanıncada hep ağlıyor yaşayan varmı
tubasd m1sc algıları açılıyor uzan.ak istemiyor olabilir gun içinde yüzüstü uzandirin oyun halısı kullanın cingirak verin eline
aysegultkn01 Bizimkiler de 4 aylık olacaklar hep uyumak istiyorlar uyanık çok duramıyorlar ağlıyorlar neden bilmiyorum gaz damlası da veriyorum