Pirasalipuding Hanımlar merhaba kaç aylıklen başlanmalı ve gerçekten faydasını gördünüz mü yoksa hurafeden mi ibaret
mislina_ Bebeğim 4 ay 21 günlük yeni kullanmaya başladım ama geceleri çıkarıyorum bakalım umarım faydası olur
busraablog 3 aylıkken aldım etkisini çok gördüm şuan 8buçuk aylığız hala takıyorum diş sancılarını hafiflettiğine bizzat şahit oldum
3kedili2bebekli arasbek gece çığlık atarak uyanmalara çok faydası oldu diş zamanı olan o keskin uyanmalar oluyor ya geceleri, özellikle kızımın dış cikardigini bile fark etmedim bir baktım mememi sert bir şey ısırdı öyle kolay çıkardı ki